perjantai 12. helmikuuta 2016

Hallikisoja

Kalle:
Avasin kaikessa hiljaisuudessa hallikauden Helsingissä puolitoistaviikkoa sitten eurooppalaisella maililla. Hallikausi jatkui eilen Pajulahdessa 800m kilpailulla. Positiivista on, että kunto on parempi kuin kesällä. Juokseminen tuntui hyvältä, vauhti oli tasaista ja väsymys oikeanlaista. Harjoittelu ei siis ole mennyt hukkaan ja kesään on vielä pitkä aika. Ennätyksiin on vielä matkaa.  

Ylihuomenna lähdemme porukalla Jyväskylään hallikisoihin. Eikai tässä muuta. Kevään edetessä kohti parempia tuloksia.Ylihuomenna lähdemme porukalla Jyväskylään hallikisoihin. Eikai tässä muuta.

Satu:
Myös minä olin viivalla sekä Helsingissä sekä Pajulahdessa. Lepäämisestä huolimatta meno on ollut päivä päivältä tahmeampaa. Eilen Pajulahdessa verrytellessä tiesin, etten tule pääsemään maaliin, mutta kantti ei kuitenkaan kestänyt jättää starttaamatta. DNF on kauniinpi kirjainyhdistelmä kuin DNS.

Hallikausi oli nyt minun osaltani tässä. Väsyneestä kitkuttelusta ei ole mitään hyötyä ja mitä äkimmin saan hoidettua itseni kuntoon, sitä äkimmin olen taas treenaamassa kohti kesää. Edelleen olen riittävän hölmö uskomaan, että kyllä tämä tästä. Riittävän hölmö nähdäkseni vaivaa mahdollisesti täysin turhaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti